КОСТЯНТИН НЕМІЧЕВ
Залишити звернення

Програма

Я, Костянтин Немічев, вже працюю задля добробуту мешканців міста. За останні роки ми з моєю командою реалізували низку соціальних та гуманітарних проєктів для харків’ян.

Якісний розвиток Харкова потребує наступних кроків:

Житлово-комунальне господарство

  • ревізія тарифів на комунальні послуги, виключення з тарифів неефективних та незаконних витрат, забезпечення відповідності якості послуг їхній ціні;
  • забезпечення нормальної конкуренції на ринку ЖК-послуг. Сприяння створенню ОСББ та надання мешканцям можливості самостійно обирати компанію, що обслуговує;
  • встановлення у точках теплообмінників невеликих котелень, які забезпечуватимуть мікрорайон теплом і гарячою водою. Поетапний перехід на кластерну модель теплопостачання житлових будинків шляхом збільшення відповідних статей бюджету та коштом приватних інвесторів на умовах концесії;
  • встановлення індивідуальних приладів обліку тепла та води у кожному будинку;
  • реалізація енергоефективних заходів у будинку «Тепла оселя» (утеплення будинку, заміна вікон у під’їзді);
  • поступове впровадження роздільного збору відходів;
  • забезпечення зовнішнього освітлення міста;
  • забезпечення якості питної води та надійності водопостачання й водовідведення. Проведення аудиту стану каналізації та дощової каналізації.

Транспортна інфраструктура та дорожнє господарство

  • розвиток наземного транспорту шляхом відмови від застарілих автобусів, перехід на екологічні види транспорту;
  • формування автобусних маршрутів на відкритому конкурсі між перевізниками із чіткими умовами обслуговування, серед яких – обов’язкове дотримання графіку, участь у єдиній системі оплати проїзду, бездоганний технічний стан та місткість;
  • разом з Харківською обласною державною адміністрацією створення спільної транспортної моделі Харківського району Харківської області та міста Харків, яка допоможе власникам транспортних засобів у пересуванні великим містом;
  • проведення незалежного аудиту метрополітену для очищення від корупційних схем та відновлення контролю над тими структурними підрозділами, які можуть покращити фінансовий баланс підприємства. Реклама у метрополітені та громадському транспорті має продаватись на аукціонах;
  • розвиток метрополітену: продовження будівництва метрополітену та оновлення рухомого складу; запровадження зворотного відліку до прибуття наступного потяга;
  • проведення експертного дослідження технічної можливості та економічної доцільності розбудови нової гілки метрополітену, що може з’єднати станцію метро «Академіка Барабашова» з Гідропарком, селищем Жуковського та П’ятихатками;
  • введення єдиної диференційованої системи оплати проїзду, щоб харків’яни платили лише за фактично отриману послугу;
  • оновлення трамвайного і тролейбусного господарств не тільки в розрізі рухомого складу, а й технічного оснащення, яке має передбачати розвиток мережі. Ліквідація всіх боргів із заробітної плати та побудова системи роботи таким чином, щоб запобігти подібним ситуаціям у майбутньому;
  • створення пішохідної зони шляхом перекриття вулиці Сумської на вихідні та святкові дні;
  • капітальний ремонт внутрішньоквартальних доріг;
  • вирішення проблеми сполучення Салтівки шляхом створення альтернативного в’їзду в центр за маршрутом вулиці Саперна - Пушкінська – Нова – Сумська, оскільки дорога через «Барабашово» тільки частково розв’яже цю проблему;
  • створення наземних та підземних паркінгів для авто, а також розробка стратегії з евакуації транспорту в тих місцях, де його паркування заборонено ПДР;
  • підтримка громадських ініціатив із започаткування перемовного процесу з вивчення питання можливості будівництва у Харкові або Харківській області заводу зі створення вітчизняного рейкового транспорту (трамваїв та поїздів) відомим швейцарським концерном «Stadler»;
  • перетворення велодоріжок на повноцінні транспортні артерії, а не атракціони, які дозволяють доїхати з нізвідки в нікуди. При цьому необхідно розділити автомобільний магістральний рух та велосипедний, щоб зробити пересування містом безпечним та дати стимул для розвитку бізнесу, орієнтованого на велосипедистів;
  • створення комплексної програми з озеленення міста.

Транспортна інфраструктура та дорожнє господарство

  • розвиток наземного транспорту шляхом відмови від застарілих автобусів, перехід на екологічні види транспорту;
  • формування автобусних маршрутів на відкритому конкурсі між перевізниками із чіткими умовами обслуговування, серед яких – обов’язкове дотримання графіку, участь у єдиній системі оплати проїзду, бездоганний технічний стан та місткість;
  • разом з Харківською обласною державною адміністрацією створення спільної транспортної моделі Харківського району Харківської області та міста Харків, яка допоможе власникам транспортних засобів у пересуванні великим містом;
  • проведення незалежного аудиту метрополітену для очищення від корупційних схем та відновлення контролю над тими структурними підрозділами, які можуть покращити фінансовий баланс підприємства. Реклама у метрополітені та громадському транспорті має продаватись на аукціонах;
  • розвиток метрополітену: продовження будівництва метрополітену та оновлення рухомого складу; запровадження зворотного відліку до прибуття наступного потяга;
  • проведення експертного дослідження технічної можливості та економічної доцільності розбудови нової гілки метрополітену, що може з’єднати станцію метро «Академіка Барабашова» з Гідропарком, селищем Жуковського та П’ятихатками;
  • введення єдиної диференційованої системи оплати проїзду, щоб харків’яни платили лише за фактично отриману послугу;
  • оновлення трамвайного і тролейбусного господарств не тільки в розрізі рухомого складу, а й технічного оснащення, яке має передбачати розвиток мережі. Ліквідація всіх боргів із заробітної плати та побудова системи роботи таким чином, щоб запобігти подібним ситуаціям у майбутньому;
  • створення пішохідної зони шляхом перекриття вулиці Сумської на вихідні та святкові дні;
  • капітальний ремонт внутрішньоквартальних доріг;
  • вирішення проблеми сполучення Салтівки шляхом створення альтернативного в’їзду в центр за маршрутом вулиці Саперна - Пушкінська – Нова – Сумська, оскільки дорога через «Барабашово» тільки частково розв’яже цю проблему;
  • створення наземних та підземних паркінгів для авто, а також розробка стратегії з евакуації транспорту в тих місцях, де його паркування заборонено ПДР;
  • підтримка громадських ініціатив із започаткування перемовного процесу з вивчення питання можливості будівництва у Харкові або Харківській області заводу зі створення вітчизняного рейкового транспорту (трамваїв та поїздів) відомим швейцарським концерном «Stadler»;
  • перетворення велодоріжок на повноцінні транспортні артерії, а не атракціони, які дозволяють доїхати з нізвідки в нікуди. При цьому необхідно розділити автомобільний магістральний рух та велосипедний, щоб зробити пересування містом безпечним та дати стимул для розвитку бізнесу, орієнтованого на велосипедистів;
  • створення комплексної програми з озеленення міста.

Містобудування та архітектура

  • перехід від хаотичної забудови міста до містобудівного планування;
  • осучаснення через публічне обговорення та фактичне впровадження зонінгу – як основного відкритого і прозорого документа для регулювання містобудівних процесів, як головного інструменту боротьби з корупцією в будівельній сфері, засобу підвищення інвестиційної привабливості та конкурентоспроможності міста з викорененням наявної тривалі роки монополії на ринку забудови;
  • доопрацювання генплану перспективного розвитку міста з внесенням в нього послідовності будівництва. Оновлення генплану міста Харкова;
  • будівництво житлових, торгових, офісних будівель тільки після підведення відповідної інфраструктури. Видача дозволів на будівництво тільки при відповідності цільового призначення об'єкта, закладеного в генплані для цієї локації. Після ухвалення нового генплану подальші зміни до нього можуть набрати чинності не раніше, ніж через три роки після внесення;
  • завершення процесу декомунізації;
  • проведення реконструкції площі Героїв Небесної Сотні та встановлення на ній меморіального комплексу;
  • створення дієвої процедури дотримання дизайн-коду міста;
  • підтримка реалізації точкових архітектурно-дизайнерських рішень та творчих експериментів з організації локального простору (прибудинкової території, окремих елементів скверів, паркових зон тощо) за проєктами молодих дизайнерів та архітекторів;
  • облаштування інклюзивного простору під час будівництва та реконструкції об’єктів інфраструктури міста.

Безпека

  • запровадження системи відеоспостереження «Безпечне місто»;
  • ревізія, переоснащення та доукомплектування бомбосховищ міста. Проведення загальних навчань з цивільної оборони;
  • організація навчальної та бойової підготовки сил територіальної оборони Харкова та Харківщини;
  • боротьба з наркоманією, алкоголізмом та іншими соціальними виразками;
  • переформатування КП "Муніципальна охорона" на ветеранське підприємство, яке працевлаштовуватиме учасників бойових дій після повернення з війни. "Муніципальна охорона" займатиметься забезпеченням охорони комунального майна міста Харкова, наданням охоронних послуг та охороною громадського порядку.

Безпека

  • запровадження системи відеоспостереження «Безпечне місто»;
  • ревізія, переоснащення та доукомплектування бомбосховищ міста. Проведення загальних навчань з цивільної оборони;
  • організація навчальної та бойової підготовки сил територіальної оборони Харкова та Харківщини;
  • боротьба з наркоманією, алкоголізмом та іншими соціальними виразками;
  • переформатування КП "Муніципальна охорона" на ветеранське підприємство, яке працевлаштовуватиме учасників бойових дій після повернення з війни. "Муніципальна охорона" займатиметься забезпеченням охорони комунального майна міста Харкова, наданням охоронних послуг та охороною громадського порядку.

Соціальна справедливість

  • забезпечення населення можливістю отримувати пільги та субсидії без зайвої бюрократії;
  • збільшення обсягів фінансування наявних міських цільових програм з забезпечення пільговими кредитами на придбання або будівництво житла для сімей працівників підприємств міста та бюджетних установ, молодих сімей, учасників АТО/ООС, внутрішньо переміщених осіб та інших верств населення, що перебувають на квартирному обліку;
  • підтримка дитячих будинків, установ для бездомних, центрів для реабілітації військовослужбовців та переселенців;
  • придбання житла для сімей загиблих військовослужбовців, багатодітних сімей та сиріт.

Охорона здоров'я

  • виконання капітальних ремонтів у лікарнях та поліклініках міста через прозорі тендери;
  • фінансування програми «Доступні ліки»;
  • діджиталізація поліклінік та лікарень, переведення всієї медичної документації в електронний вигляд;
  • забезпечення лікарень всім необхідним для боротьби з COVID-19, починаючи від обладнання профільних лікарень кисневими магістралями й до закупок необхідних засобів захисту медпрацівників;
  • підвищення соціального статусу медпрацівників і привабливості професії шляхом надання додаткових пільг, а також гарантованих доплат в межах компетенції міськради.

Охорона здоров'я

  • виконання капітальних ремонтів у лікарнях та поліклініках міста через прозорі тендери;
  • фінансування програми «Доступні ліки»;
  • діджиталізація поліклінік та лікарень, переведення всієї медичної документації в електронний вигляд;
  • забезпечення лікарень всім необхідним для боротьби з COVID-19, починаючи від обладнання профільних лікарень кисневими магістралями й до закупок необхідних засобів захисту медпрацівників;
  • підвищення соціального статусу медпрацівників і привабливості професії шляхом надання додаткових пільг, а також гарантованих доплат в межах компетенції міськради.

Освіта

  • створення нових дитячих дошкільних установ, щоб наші діти не «стояли в чергах» й не платили хабарі за своє право навчатися в комунальних закладах освіти;
  • спрощення порядку відкриття приватних дитячих садків, компенсація коштів батькам дітей, які відвідують приватні дитячі садочки, з міського бюджету за загальним тарифом;
  • діджиталізація бібліотек, архівів та музеїв;
  • збільшення бюджетних видатків на освіту, які на 100% покриють поточні видатки закладів, щоб батьки не були змушені витрачати власні кошти;
  • поетапне виконання капітальних ремонтів у наявних дитячих дошкільних установах;
  • виплата стипендій талановитим школярам та студентам міста;
  • організація харчування у дитячих дошкільних установах та загальноосвітніх школах через прозорі тендери;
  • підвищення привабливості професії вчителя (вихователя) шляхом надання пільг та доплат в межах компетенції міськради;
  • присвоєння Харківській спеціалізованій школі I-III ступенів № 11 імені Данила Дідіка.
  • створення умов для відкриття у місті освітніх центрів, шкіл розвитку, центрів проведення дозвілля молоді;
  • удосконалення системи просвітницької та патріотично-виховної комунікації дорослого населення з молоддю;
  • впровадження в програми освітньо-виховної роботи концепції розвитку молоді, здатної до самостійних рішень та відповідальності.

Спорт та здоровий образ життя

  • розвиток дитячо-юнацьких спортивних шкіл, капітальний ремонт;
  • капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків на території загальноосвітніх шкіл та у дитячих дошкільних установах;
  • переоснащення шкільних закладів спортивним інвентарем та обладнанням, долучити до цього зусилля волонтерів та меценатів;
  • організація та проведення спортивно-масових змагань, популяризація проєкту «Міцна родина».

Спорт та здоровий образ життя

  • розвиток дитячо-юнацьких спортивних шкіл, капітальний ремонт;
  • капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків на території загальноосвітніх шкіл та у дитячих дошкільних установах;
  • переоснащення шкільних закладів спортивним інвентарем та обладнанням, долучити до цього зусилля волонтерів та меценатів;
  • організація та проведення спортивно-масових змагань, популяризація проєкту «Міцна родина».

Підтримка малого та середнього бізнесу

  • відкриті та прозорі процедури доступу до комунального майна. Створення єдиного реєстру об'єктів під оренду і приватизацію із зазначенням термінів відкриття. Заборона здачі в суборенду понад 50% площі об'єкта, отриманого в пряму оренду у міста. Пріоритет малого та середнього бізнесу в отриманні прямої оренди;
  • забезпечення рівних прав участі в тендерах на закупівлі для комунальних потреб. Заборона об'єднання в один лот товарів і послуг різних товарних груп;
  • забезпечення простоти підключення об'єктів малого та середнього бізнесу до мереж;
  • створення інфраструктури з підтримки виробників і експортерів Харкова. Проведення галузевих виставок щодо співфінансування з міського бюджету. Забезпечення інформаційної та правової підтримки експортерів. Надання гарантій малому та середньому бізнесу для кредитування під «тверді» експортні контракти;
  • в разі локдауну і карантину – пряма підтримка малого та середнього бізнесу. Встановлення на такі періоди нульових ставок єдиного податку та оренди комунального майна. Надання розстрочки на оплату комунальних послуг.
  • безоплатна допомога з питань створення, організації та ведення бізнесу через послуги міського Центру «Дія. Бізнес»;
  • розвиток співпраці з «Офісом реформ» для надання допомоги малому та середньому бізнесу в підготовці персоналу;
  • підтримка соціально відповідального бізнесу, зокрема - створення сприятливих конкурентних умов для залучення малого та середнього бізнесу міста Харкова на задоволення потреб громади, що виконуються чинними комунальними підприємствами ХМР не ефективно. Передача ресурсів та майна КП, що ліквідують в оренду або концесію підприємству, що продемонструвало здатність виконувати відповідні функції в інтересах та на користь громади.

IT Харків

  • вивчення питання можливого впровадження в систему управління містом технологій блокчейн, у співробітництві з місцевими та національними IT-компаніями.

IT Харків

  • вивчення питання можливого впровадження в систему управління містом технологій блокчейн, у співробітництві з місцевими та національними IT-компаніями.

Збереження та ефективне використання природних ресурсів, екологія

  • повернення у законний спосіб із довгострокової оренди земельних ділянок, що використовуються не за призначенням або використовуються неефективно, з метою більш ефективного їх використання для потреб міста;
  • популяризація та розвиток культури обережного ставлення та охорони природних ресурсів та довкілля, підтримка та публічне висвітлення інших екоініціатив;
  • поступове впровадження серед населення міста культури поводження з відходами, роздільного збору відходів та організації їх утилізації;
  • створення комплексної програми з озеленення міста.

Релігійна політика

  • Всебічна підтримка Харківської єпархії Православної церкви України, підтримка існуючих парафій ПЦУ та надання допомоги новим.

Релігійна політика

  • Всебічна підтримка Харківської єпархії Православної церкви України, підтримка існуючих парафій ПЦУ та надання допомоги новим.

Питання з організації роботи Харківської міської ради та її виконавчих органів

  • впровадження системи здійснення юридичної експертизи усіх проєктів рішень, нормативно-правових актів, регуляторних актів, що виносяться на розгляд депутатами під час проведення сесій на предмет відповідності Конституції й законам України;
  • спрямування роботи Юридичного департаменту ХМР на забезпечення законності діяльності міського голови, міської ради, її комісій та виконавчих органів, на здійснення експертиз проєктів рішень, нормативно-правових актів на предмет дотримання законності, попередження про наслідки виконання або невиконання прийнятих рішень.
  • політика роботи з персоналом виконавчих органів ХМР буде спрямована на: регулярне підвищення кваліфікації службовців, створення сприятливої робочої атмосфери, комфортних умов та забезпечення робочих місць сучасним обладнанням, мотивування до продуктивної праці, належне соціальне забезпечення, оздоровлення та відпочинок, юридичну та матеріальну підтримку для розв'язання життєвих питань та ситуацій, заохочення та утримання цінних кадрів, створення кадрового резерву, проведення не формальних, а фактичних атестацій відповідності посаді та виконуваним функціям, удосконалення рівня володіння державною мовою та заохочення до вивчення іноземних мов, популяризацію служби серед молоді та залучення її до стажування і практик, передачу досвіду, поступове омолодження основного та керівного складу, безумовне дотримання присяги та етичних норм службовця, відданість справі.

Бюджет Харкова становить 15,6 млрд гривень. Це понад пів мільярда доларів. Цих грошей цілком вистачить на забезпечення гідного рівня життя харків’ян. Саме для цього я йду на посаду міського голови.

Made on
Tilda